Girlfriends Take the Kissing Challenge ๐Ÿ‘ฉโ€โค๏ธโ€๐Ÿ’‹โ€๐Ÿ‘ฉ Lip Locked | MTV


– Taylor, what’d you think
of kisser number three? – I don’t think we were in sync. – Definitely not getting
your period at the same time. What’s up everybody, it’s
ya girl Justina Valentine, and this is Lip Locked,
the show where a kiss can make you or break you. Do you think you could
pick your partner out by just kiss alone? Well you know the deal, I got
a couple waiting in the wings, and we’re about to find out. The rules are simple. One person is gonna be blindfolded and kiss a lineup of people, one of whom will be their partner, and the rest will be decoys. There will be two rounds of kissing. Can you kiss and tell? Let’s bring out the ladies, I heard it’s a lot of estrogen
in the building today. Girls, where we at? Ya damn right, how you guys doing? – Good.
– Doing good thank you. – Okay, I see a little red in the hair. – Hi, I’m Taylor. – I’m Nina, and we’ve been
together for two years. – So where did you two meet? – We met at beauty school. I’m a barber and she’s a cosmetologist. – You could give me a line up, and you could trim the edges. I like that. Who was the aggressor in the relationship? – Nina. I had a girlfriend, first
off, when I first came in. – Yeah, go ahead Nina! Those red heads are a little crazy. – I just kinda let it be known, but not like mess anything up. – Right, right, right. – And then they had problems, and they ended up breaking up. – So I gotta know, who’s
getting blindfolded today? – It’s me. – You’re getting blindfolded? – Yeah, yeah. – Holy (bleep) bring the security in. Nina, you sure you’re all right with this? – Oh, yeah. Our first kiss was super awkward because she asked my
permission to kiss me. – Because I was a little nervous, and to be honest I had no prior knowledge of what her sexual preference
was, so I was like, I just didn’t really know if
it was the right move to make. – All right, let’s bring in the decoys. Hey ladies, what’s poppin. All right guys, here are the rules. There’s no touching, no talking, you let your
tongue do the walking. Let me really swap you guys around ’cause I really want to confuse Taylor. Okay, I’m happy with this. This first round is just
gonna be a lighting round. Little smooch, little peckeree, and keep it moving, all right? Just a little peck. Kisser number one, you’re up. All right, I like it. In and out like a robbery. Kisser number two, you’re up. Kisser number three. Kisser number four. Taylor, you’re a little stoic, loosen those lips up. – Okay, so my lips are kinda dry. Before I could really
put much thought to that, the kisses were just
kinda coming super fast, I was kinda just there
waiting and they just dove in. – Did you enjoy the kisses? I mean it’s been a long time since you’ve kissed anyone else. – Yeah, it was chill. – Yeah, I’ll do the Nina. It was chill. Good answers. So on this round, let’s
get a little more intimate. I wanna see some tongue action, let’s get in there. This might be the first and last time that Taylor’s ever gonna
kiss any other woman, so. Let’s really give it to her. Kisser number one, you’re up. All right, what’d you
think of kisser number one? – It was cool, our teeth
kinda clacked at first, but. – Ain’t that the worst when
you click clack with the teeth? Oh, you got a little chip in the front. I’m just kidding around you. – Oh chill, I actually found a tooth. – All right, kisser number two, you’re up. All right, what’d you
think of kisser number two? Did you like it? – Yeah, it was cool. – Careful what you say. Kisser number three, you’re up. All right, Taylor, what’d you
think of kisser number three? – I don’t think we were in sync, it was a little, it wasn’t
very in rhythm I guess. – It wasn’t in rhythm, definitely not getting your
periods at the same time. All right, kisser number four. All right, what’d you think? – That was good.
– Good? – Yeah, that was one of the better ones. – That was one of the better ones? – So after our first little
hiccup with the teeth clacking, kisser number one was
definitely one of my favorites. It was all smooth sailing,
and it was just light. Kisser number two, I’d go ahead and say that she
was pretty good all around, the only thing that
threw me off a little bit was the smell of her breath. I felt like I was almost
at a Korean barbecue. It was just like a hint above the lip, it wasn’t her actual
face, I just smelled it. – The thing she says behind closed doors. – For kisser number three, I would say that she had nice lips, but it was kind of like
she was a suction cup, there was a lot coming in
but nothing coming out. So kisser number four,
she was definitely good, it was very light to the touch,
good breath, good motion, it was definitely one of the
better kisses of the group. She definitely threw me for a loop, they both felt pretty natural to me. – Which do you think was your girlfriend? – It was a little tough
to guess, to be honest. Between number one and kisser number four, I think I would have to say number one. – Sure you wanna go with number one? – Don’t make me second guess! – Oh my gosh, she thinks
that she knows it, and then she’s, at the last
second she switches it, so. She’ll probably end up
switching her answer. – ‘Cause you did say one or four, so I’m just saying, are you
sure that you wanna go with one? – I think so, yeah. – You sure?
– Let’s just lock it in. – Lock it in, lock it down. All right, kisser number one, step up. We’re gonna have one final kiss. Juliet and Juliet. – Where’s your mouth? – All right, let’s take
this blindfold off, see if you were right. – Oh yeah, I was. So when I took off my blindfold and I saw that I had chose Nina I was definitely proud of
myself for sticking to my first option, so I was pretty pleased. – Kissers, you did amazing. And for all of you at home, ladies, if you can’t find a mista, it’s always fun to scissa! Wanna see more Lip Locked? Click here! Oh, sorry, I meant here. And make sure you subscribe to MTV.

61 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *